Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Hvor ofte og hvor mye? Leste et sted at den skulle masseres inn? Holder det ikke å smøre godt?
smågodt prinsessa Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 morgen og kveld.. masserer i ca.30 sekunder jeg... noen masserer i 5-10 minutter.. men det orker ikke jeg...!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 hjelper denne eller? Skal man tøye også eller? I hvilken uke? er 36+3 nå.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 man skal vel gjøre det hver kveld fra uke 34. Det jeg synes virker logisk; er at man maserer en liten stund. Det er jo for at oljen skal trekke seg godt inn at man skal massere+ at massering herder jo huden litt også. Jeg maserer det inn i ca 20 sekunder. Tror det holder. De som gjør det i 5- 10 mim hver kveld gjør det nok for å kose seg.. he he
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Vet ikke om det hjelper eller ikke,men jordmor anbefalte å smøre seg, så da tenker jeg at det iallfall ikke kan skade. På pakken står det at både oljene og massasjen skal hjelpe, så det hjelper kanskje å massere også (men 5 minutter.. da må jeg i så fall ha hjelp:) Synes egentlig ikke denne Weleda lukter særlig godt, og ikke er jeg så begeistra for at det er tilsatt lukt i den i det hele tatt, så jeg tror jeg heller vil kjøpe mandel- eller jordnøttolje (det var forresten det JM anbefalte også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå