Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 våknet plutselig å hadde kjempe vondt nederst i magen på venstre siden. ble litt redd jeg, noen flere som har opplevd dette? er det normalt kanskje? jeg har hatt endel smerter på denne siden tidligere, å da ble jeg sendt på tidlig UL m liten mistanke om svangerskap utenfor livmora, men alt så bra ut. så leste jeg også at man kunne få skikkelige smerter i lysken fra og med denne uka, kanskje det var det jeg kjente? selv om det var mere i magen enn lysken..
Gjest Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Jeg har sånne smerter stadig vekk. Kommer mest sansynlig av at livmoren vokser, og at senene som holder den på plass strekker seg. Kan være skikkelig vondt, og jeg har også våknet med det på natten. Ellers kommer det både når jeg gjør brå bevegelser og når jeg er helt stille. Tror ikke du trenger å bekymre deg.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 okei, det var godt å høre. ikke at du har smerter altså, men at det kan høres ut som det er normalt ble ikke sånn kjempe redd, selv om det var ganske intenst, men man lurer jo på alt er du langt på vei? jeg er 16+4 idag
mams-til3 Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 ej he også sanne smerter å fikk fortalt at det va veksesmerter.kan våkne på natta ta at ej ropa i smerte...kan vær forferdli ubehaglig til tide.....
Gjest Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Jeg er 16+2 i mitt 5. svangerskap, og jeg har hatt dette i alle sammen. Skikkelig vondt, men ikke farlig. Det du skal være obs på, er at om de ikke gir seg i løpet av et par timer (relativt sett), ringer du legen. Men de kan jo først komme, bli borte igjen og så komme tilbake på den tiden, da. )
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 det varte heldivis bare ett par minutter så sovna jeg igjen.. takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå