Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Lurer litt på om dere da også gikk på overtid med tredjemann, og eventuellt hvor mange dager... Jeg gikk 10 dg over med nr 1 og 13 dg over med nr 2. Lurer litt på hva jeg kanskje kan forvente av nr 3, og om jeg kan forvente å gå til termin eller over. Det er nemlig det jeg ser for meg kommer til å skje.
marihøre Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Hei. Med min første gikk jeg 15 dager over, med den andre 6 dager over og med tredje mann gikk jeg 9 dager over. Venter mitt fjerde barn i januar og regner med å gå over nå også:
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Jeg gikk omtrent like mye over med mine to første. Er spent på hvordan det vil gå med nr 3, og forventer vel egentlig å gå over tida nå også. Men venninna mi, som også gikk 10 og 14 dager over med sine to første fikk nr 3 14 dager før! Så hun sier at jeg skal pakke baggen i god tid :-).
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Legen min sa at når man først har en livmor som "tenner" litt sent, så skal det mere og mere til for hver gang, siden livmormuskelen er større , og slappere. Det har desverre stemt for min del, lenger over for hver gang ( 5 stk) Men så hørte jeg om en dame som alltid hadde gått over tiden med de 4 første , men så ble det styrtfødsel 3 uker før med den 5. så man kan vel aldri vite. Håpe..håpe....
♥Rime♥ Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 1.mann-10 dager over 2.mann-14 dager over 3.mann.9 dager over Men krysser fingrene for at du slipper å gå over denne gangen. Det er kjipt ja
Helga-Marie Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 Hei dette lurer jeg også på.Men jeg har da født 3 uker fortidlig med de to første.Lurer på hvordan det er denne gangen.Om jeg har en kropp som bare er gravid i 37/38 uker. blir spennende!!
r r r Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Regner med å gå over med nr3 også jeg, minst en uke. Gikk 14 dager over med nr1 (ble da satt igang) og 10 dager med nr2. I følge jm var det da også mest sannsynlig at jeg gikk over med nr3. Så her stresser jeg ikke med å få ting ferdig. Starter permisjon24/9 og har tenkt å vente med det som må gjøres klart til den tid. Og egentlig så tror jeg at jeg trenger de siste ukene til å få slappet av før babyen kommer - er temmelig lei og sliten nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå