Gjest Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Gutten vår er syk med feber og har sovet over tre timer. Har ikke spist siden i morges. Prøvde å ruske litt i ham, men han er så trøtt. Har ikke vært syk før, så jeg er usikker på om jeg bør la han sove, eller vekke ham? Hva gjør dere når barna sover mye pga. feber?
Rut Bram Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Jeg lar de sove så mye de vil. De spiser også uansett mindre når de er syk, det viktigste er egentlig å få i dem drikke! Har ikke opplevd at mye søvn på dagen går utover nattesøvn når de er syke...
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Stakkars sønnen din, det er slitsomt å være syk! Jeg synes det er viktig å sjekke huden for utslett (petekkier) når de har feber og sjekke almenntilstanden en gang i blant. At han kan fokusere med blikket og protestere litt/snakke litt til deg. Jeg synes og det er greit å gi en paracet for at han kan få hvile litt på natten, eller for å få opp mat- og drikkelysten litt! God bedring til veslegutten din:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå