Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 hehe, det er ikke meningen å virke hysterisk. Men jeg hørte at man skulle drikke et glass isvann hvis man ikke hadde merket liv på en stund. jeg har ikke merket liv ennå, men drikker isvann flere ganger daglig. Er min stakkars lille utmattet av all isvannet eller har det ingen betydning?
Gjest Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Kanskje noe søtt å drikke/spise hjelper bedre? Noen babyer ligger vel sånn til at de ikke merker så godt at det blir kaldt.. Du skriver ikke hvor langt du er eller om du har kjent liv tidligere...
mams-til3 Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 dette vart sagt til hysteriske meg også:)men det funka hlr ikke.......så tror du kan ta det med ro selv uten isvann:) nå er det liv å røre 24t i døgnet..det kommer nok omsider:)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 jeg er 16 uker nå, og jeg bekymrer meg ikke så mye for at jeg ennå ikke har kjent liv, for det kommer vell, og jeg spiser nok søtt om dagen hehe.. men jeg tenkte at babyen merker alt isvannet det får, det tar vell ikke skade av det..hehe, jeg vet det høres helt teit ut å spørre. men når noen får beskjed om å drikke isvann for at han skal røre seg, så begynte jeg å tenke at han kanskje er sliten av å sprelle så mye med tanke på alt isvannet jeg drikker ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå