Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg endelig fødeklar jeg og (hurra:)), men alene hjemme helt til tirsdag.

Bor i tyskland uten familie og ingen veldig nære venner, så jeg har ingen planer om å føde før tirsdag.... Har ikkeno lyst til å føde alene nemlig.

Noen tips om hva jeg IKKE bør gjøre i helga, slik at fødselen IKKE setter igang?

men kan godt føde på tirsdag da, så må ikke være noe som virkelig utsetter fødselen heller:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen tips? dytter meg opp igjen jeg:)

Skrevet

Lev så normalt som mulig du. :-) Bestemmer babyen seg for å komme før tirsdag, så kommer den uansett.

Kjedelig og pedagogosik riktig svar, hæ?? :-)

Skrevet

gørr ;-)

Men takk lell!

Skal holde meg på sofaen jeg tror jeg uansett, utrolig kjedelig, men da har jeg full energi til tirsdag, og kan vaske ned hele leiligheten, gå laaaaaange turer og gjøre alt annet som det ryktes at kan ha effekt.

Skrevet

Nyt sofaruginga du!! :-) Skulle mer enn gjerne ligget på sofaen til tirsdag, hehe... Men det er meeeget lite sannsynlig at det lar seg gjennomføre med en 4- og 5-åring i full vigør. :-) Og tenk så sprek og opplagt du er på tirsdag da!! Heldiggrisen. :-) Kos deg!!

Skrevet

Venninda mi startet fødselen tidlig 30 desember hun....men skulle absolutt IKKE ha noen unge før 01.01. for da blei han minst i klassen. Så hun la seg ned, lå stille som en mus og gjorde ingenting før klokken 5 på tolv natt til 1 januar. Da ringte hun sykehuset og reiste opp med bare et par minutter mellom riene. Hun hadde is i magen kan du si..er sykepleier i dag. Men kan jo hende det hjelper for deg også, og bare ligge rolig.

Lykke til uansett

Skrevet

oj, da hadde hun is i magen ja! Tror ikke jeg blr like rolig hvis jeg skulle begynne å få rier:)

Men enda 20 dager til termin, så satser på at han holder seg inne i magen helt av seg selv en stund til uansett.

Men jeg ligger godt på sofaen da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...