Gå til innhold

Spennende, men litt tidlig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 35+4.

Lørdag morgen gikk slimproppen og så hadde jeg 1 rie ca 30 min etterpå.

Var hos jordmor på tirsdag og hun fant at livmorhalsen var meget moden og begynt å trekke seg tilbake. Ikke noe åpning, men hun fikk inn fingertuppen.

Fikk beskjed om at det kan gå dager kanskje uker til fødsel, men at jeg mest sannsynlig ikke går tiden ut.

Har siden lørdag hatt mensmurringer og kjent at det skjer noe der nede.

Igår var vi på omvisning på føden og da fikk jeg rier! 6 ganger med 20 min mellomrom, varighet ca 1 min. Men viste seg at de var falske, ble borte da jeg la meg ned...

Dette er så spennende og altoppslukende at jeg må prøve å finne noe annet å tenke på!

Snakket med jordmor på føden i går og lurte på om vi bør la være å ha sex siden det er litt tidlig, men svaret hennes fikk meg til å le, 'bare kjør på dere!! Ikke noe å vente med!!'

Vi har stedatteren min fra i dag til tirsdag, og er barnevakt for to barn til imorgen til lørdag, så vet ikke om jeg tør før tirsdag i tilfelle noe skjer, er så lenge siden vi har hatt sex, så føler jeg nesten har glemt hvordan det er hihi!

Har heldigvis svigermor i backup hvis det skjer noe!

Måtte bare skrive ned litt, er så spent her jeg sitter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åj så spennende da!!! jeg er 36+3, har masse kynnere, men tror ikke noe skjer på flere uker ennå...

Arti svar fra jordmor da! Hadde jeg ikke ventet :P

Håper å høre mer fra deg etterhvert =)

(du glemmer jo aldri å sykkle da.... sies det)

Skrevet

Hvor er mannen din nå?? Ring han og få det hele overstått:-))) Jeg hadde ikke klart å vente lenger om jeg hadde fått en slik beskjed!! Noen andre får være barnevakt, det ordner seg på et vis.

Lykke til!!!!

Skrevet

Det er da litt tidlig med fødsel enda??

Barnet er ferdig utviklet, men vil regnes som prematurt om det kommer nå. De er utrolig små enda... Jeg ville nok ønsket at babyen holdt seg inne til i uke 37 i allefall. Men, lykke til!

Skrevet

Hi-Hiiii:

"er så lenge siden vi har hatt sex, så føler jeg nesten har glemt hvordan det er hihi!

Har heldigvis svigermor i backup hvis det skjer noe!"

Ja; godt å ha svigermødre når det kniper om...!!! :)

Skrevet

hehe, nei, hun får holde seg unna akkurat den biten gitt!!

Ja, vet det er litt tidlig, derfor jeg ble litt overrasket over svaret, men når både jordmor jeg går til til vanlig og jordmor på sykehuset sier det ikke gjør noe føler jeg meg på trygg grunn. Begynner på uke 37 på søndag, derfor jeg lurer på å vente til over helgen.

Eneste de sa kunne være noe nå er at sugerefleksen ikke nødvendigvis er klar så mulig h*n trenger litt hjelp i starten med mat, men trengte ikke kuvøse eller noe.

Nå har h*n vært veldig rolig og latt meg sove noen timer uten å forstyrre, fremdeles mensmurringer...

Om ikke annet kan jeg jo håpe på at de falske riene ga meg litt åpning!

Hører jo om mange som går med det lenge!

Takk for svar jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...