Gå til innhold

På tide med en opprydding....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle bake eplekake nå i formiddag, og sjekket tilfeldigvis "best før" datoen på vaniljesukkeret.... Gikk ut i mai ifjor!!!! Greit nok at jeg ikke baker såååå ofte, men æsj! Tok samtidig en runde på samtlige tørrvarer i skapet, og fytterakkern der var det mye gammelt! Tenkte liksom ikke på at potetmel blir gammelt! Ta en kikk i kjøkkenskapene deres, og se hva slags lekkerbiskener dere finner....!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en sånn runde for ikke lenge siden, innholdet i det skapet ble halvert :)

Skrevet

jeg hadde en runde i juli... halverte skapet omtrent... hehe. har en runde en gang i året jeg, der jeg sjekker alle varer. :-)

Skrevet

jeg spiste sammalt mel som gikk ut ifjor..jeg bare måtte ha grøt..hehe tror ikke jeg tok skade av det...

Skrevet

Hehe.. Ja jeg hadde en slik runde for ikke så lenge siden. Det er mye en ikke tenker over at går ut på dato. Skapene mine hadde plutselig mye plass igjen.. hehe..

Skrevet

He-he,sånn er både mamma og svigermor,så her i huset har vi bestemt oss for å aldri gå i samme fella! Har faktisk full orden i mat-lageret(baker ofte,forresten),men der stopper det meste av ordenen for oss,hi-hi! Godt at ikke flytende papirer,esker med masse rart i og sånt går ut på dato! (ja,bortsett fra regningene da....)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...