Gjest Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Aner du hvor på nett jeg kan finne den egne krl-planen (en blå dings). Har googlet og googlet, men finner den ikke. Du har vel denne? Står det noe om hvilken nettadresse de har? Vet den skal finnes på nett.
Sognerosa Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 http://www.utdanningsdirektoratet.no/templates/udir/TM_Læreplan.aspx?id=2100&laereplanid=120091 Prøv den adressen. Jeg har den nye planen kopiert opp. Har selv gått på lærerskolen, men er ikke ferdig enda...
Gjest Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Fint at du har tiltro til at jeg har oversikt og kontroll.. =) Har to syke unger her i dag, så jeg får ikke leitet nå .
Sognerosa Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Skal ikke vere enkelt nei:-) Jeg har alt av læreplaner pga lærerutdanningen som jeg ikke er helt ferdig med enda. læreplanen er pensum... Hadde jeg ikke gått der så hadde jeg ikke hatt planen heller... Men nå er ikke mine barn skolebarn enda heller. God bedring til barna dine:-) Er ikke noe kjekt å vere syk. Håper du finner det du søker:-)
Gjest Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Takk skal du ha! Ja altså, kremt... er vel litt penusm her også, men er litt treg av meg jeg da, ikke fått tak i alt enda ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå