Gå til innhold

Klissvåt selv med best i test regntöy jo..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så trenger jeg vadebukser til dattern ? :o)

Reflex eller hustec når det har värt regn i bhg - hun er våt fra knärene og ned (selv gummistövlene) og fra hendene og opp til albuen. Vel og merke dette er i bhg og ikke hjemme ........... Tar de svömmeknappen i bhg ? Noen som sliter med samme og har gode tips ? :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, vi har hustec og er strålende fornøyde, har ikke blitt våt en eneste gang tuppa vår :) har ikke prøvd reflex da..

Skrevet

Reflex blir vått med en gang, dette er pga at det er foret. Foret trekker til seg vannet.

Har ikke opplevd at de har blitt våt med hustec regntøy....

Skrevet

Skal du unngå det så må du ha regnbuksa inni støvlene, uansett regntøy og vi har hatt de fleste merkene, så trekker vannet oppover på innsiden, så det er ganske normalt.

Skrevet

Småtten har et sånt billig-regntøy, Spidermann kjøpt på Coop Obs i fjor, og han kan svømme i vanndammene uten å bli våt.

Skrevet

Ikke sånn tykt for, men et litt tynnere... Er i hvert fall det i snuppa sitt...

Skrevet

Det der har jeg også opplevd, da tenkte jeg at han måtte ha stått oppi en dyp vanndamm, men det er sikkert som hun over her sier at de trekker til seg vann.

Skrevet

Vi bor på et gammelt småbruk hvor gårdsplassen er såpss ujevn at det er mange vanndammer som frister i regnvær.

Snuppa har reflex, og sist det var øsende regnvær sto hun midt i en stor vanndam og hoppet.Brukte sydvest også, og selvfølgelig støvler.

Det eneste som var bløtt og kaldt var hendene.

Tviler på at det de kaller fo`r inni dressene trekker særlig vann gitt...

Ikke vårt i allefall...

Skrevet

Våte blir de nesten uansett.

Ungene elsker jo å holde på i vann, og så lenge det finnes en glippe i regntøyet (ved støvler og hender) så kommer det vann inn.

Skrevet

Spurte storesøster (snart 5) kvifor genseren var våt til over albuen. "Fordi eg stappa begge armane ned i ei bøtta med vatn..." Mine unger måtte hatt på tørrdrakt om dei ikkje skulle bli våte i øsande regn. Men så driver dei ein del og "svømmer " i dammer og da. Innser at slik er mine unger, og så lenge dei elsker og vera ute, får da bare vera slik. Har 3-4 skift i barnehagen, og tenker at alt blir ein vane...

Skrevet

leste i et svensk blad og de fikk de dyreste merkene dårligst karakter.. som du sier, vannet trengte igjennom og de var ikke særlig slitesterke.

HM og Lindex kom best ut!! Så vi kjøpte fra HM, siden de også har brukt miljøvennig materiale.

Skrevet

Det beste tipset eg har er å kle dei i ull under. Ikkje at ein blir mindre blaut, men det er i allefall mykje meir behageleg å vera blaut i ull enn i bomull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...