Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden det har vært utallige tråder med oppdateringer om denne bloggen i det siste,så tenkte jeg at det var ok at jeg oppdaterte denne gangen.Men den gang ei.

Det var slett ikke ment som "fråtsing i andres ulykke" som noen presterer å skrive.

Jeg beklager på det sterkeste,og har sendt mail til Moderator om å få fjernet tråden.

Jeg skal aldri gjøre det mer...

Håper de jeg har støtt kan tilgi meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke ta det til deg,du vennen !

 

Man velger selv de traader man vil lese og dette er en blog, man kan derfor gaa ut i fra at Minstemanns foreldre oensker aa dele dette med andre.

Hvis ikke hadde de valgt en privat hjemmeside ...

 

Det er alltid slik at noen her inne blir fornaeret naar det dukker opp noe man ikke vil lese, men slik er det naar man er paa et forum som dette. Kan ikke forvente at man oensker aa lese alt.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...