esmase Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Siden det har vært utallige tråder med oppdateringer om denne bloggen i det siste,så tenkte jeg at det var ok at jeg oppdaterte denne gangen.Men den gang ei. Det var slett ikke ment som "fråtsing i andres ulykke" som noen presterer å skrive. Jeg beklager på det sterkeste,og har sendt mail til Moderator om å få fjernet tråden. Jeg skal aldri gjøre det mer... Håper de jeg har støtt kan tilgi meg..
yasmina Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Ikke ta det til deg,du vennen ! Man velger selv de traader man vil lese og dette er en blog, man kan derfor gaa ut i fra at Minstemanns foreldre oensker aa dele dette med andre. Hvis ikke hadde de valgt en privat hjemmeside ... Det er alltid slik at noen her inne blir fornaeret naar det dukker opp noe man ikke vil lese, men slik er det naar man er paa et forum som dette. Kan ikke forvente at man oensker aa lese alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå