La Perla Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Hvor høye er de? Målte nettopp min jente som nylig ble 10, og hun var 148 cm. Hun er en av de høyeste i klassen, så jeg lurer bare på hvordan det er med andre tiåringer.
gunnelisa*fikk jente 06.01.07* Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Er ikke så unormalt det trur jeg, jenta mi på 10 år er 146, g hun er ikke av de lengste i klassen sin, er sånn omtrent midt på treet, noen er kortere enn henne og noen er lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå