Gulan, gullet og gullklumpen Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Min lille er veldig tørr i hodebunnen sin, med store flak som faller av når slemme mamma med plukkemani piller dem bort. Har prøvd med babyolje, for han har ikke så mye hår. synes ikke det hjelper. Noen tips?
lisje marthemora Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Har hørt at salesylolje kjøpt på apoteket hjelper på skurv
Gulan, gullet og gullklumpen Skrevet 30. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2007 e det skurv det hete? takk for tips, skal prøve det.
OsloMor Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Er du sikker på at det ikke er skurv? Kjøp salisylsyreolje på apoteket, smør inn hodet og la det virke natten over. Morgenene etter kan du børste eller gre forsiktig ut flakene, shamponer etterpå og du er kvitt problemet:-)
Gulan, gullet og gullklumpen Skrevet 30. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2007 skal prøve det, det høres jo veldig lettvint ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå