Gå til innhold

Har skrevet oppsigelse


Anbefalte innlegg

Skrevet

Pulsen er høy, synes det er så ubehagelig, og gruer meg til arbeidsgiver ringer. Men, så er det vel verdt det, å få være hjemmeværende så lenge jeg selv ønsker. (litt uinterresant mas fra meg)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er drømmen min oxo, og kunne få være hjemme så lenge som jeg vil. Spørs bare hva de fryktelige folka på NAV bestemmer seg for :(

Skrevet

Å så spenende.

Jeg har også lyst å si opp.

Men jeg vil ha en ny jobb.

Lyst å bytte fra natt til dag.

Skrevet

Hvor gammel er barnet ditt da? Kan du ikke bare søke om permisjon uten lønn i første omgang?

Skrevet

Har og levert oppsigelse i dag... *snufs*

Har jobbet der i 5 år, og trives utrolig godt med kollegaer, kunder og jobb..., men hadde kun 40% stilling der...

 

Nå begynner jeg et helt nytt sted, helt nye varer, helt nye kollegaer...*hjelp*

Bare sjefen som er den samme...

100% stilling...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...