Mrs. Bouquet Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Pulsen er høy, synes det er så ubehagelig, og gruer meg til arbeidsgiver ringer. Men, så er det vel verdt det, å få være hjemmeværende så lenge jeg selv ønsker. (litt uinterresant mas fra meg)
gunnelisa*fikk jente 06.01.07* Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Det er drømmen min oxo, og kunne få være hjemme så lenge som jeg vil. Spørs bare hva de fryktelige folka på NAV bestemmer seg for
Sebra Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Å så spenende. Jeg har også lyst å si opp. Men jeg vil ha en ny jobb. Lyst å bytte fra natt til dag.
Mille** Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Hvor gammel er barnet ditt da? Kan du ikke bare søke om permisjon uten lønn i første omgang?
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Har og levert oppsigelse i dag... *snufs* Har jobbet der i 5 år, og trives utrolig godt med kollegaer, kunder og jobb..., men hadde kun 40% stilling der... Nå begynner jeg et helt nytt sted, helt nye varer, helt nye kollegaer...*hjelp* Bare sjefen som er den samme... 100% stilling...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå