Gå til innhold

Hvor er el?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å teste el fra dag 10 og er nå på dag 18 uten positiv el! Har hatt skyggestreker hver dag på el-testene, men ingen dag med klar strek! Skjønner ingenting jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får også bare slike skyggestreker.....:(

Men hver dag er jo en mulighet:)

Skrevet

Når på dagen har du testet? Det sies at det er størst sjanse for å få positiv test på ettermiddagen/kvelden. Det er også viktig at du ikke har vært på do de siste 4 timene sånn ca før du tester. Det kan også være at hormonstigningen din er så kort at du rett og slett bommer med noen timer. Det er også normalt for en kvinne å ha en mnd i året hvor man ikke har eggløsning.

Skrevet

Jeg slutta på pillen før ei stund sia, men fikk mensen ei uke etter vanlig syklus som jeg hadde mens jeg brukte pillene. Kanskje jeg har hatt el før jeg startet el-testingen på dag 10?

Skrevet

Jeg har bare testet på morgen! Trodde man skulle det?

Skrevet

Jeg er ingen ekspert, men det sies at man har eggløsning på ettermiddagen/kvelden (gjelder sikkert ikke alle da), derfor er det størst sjanse for å få positiv test i det tidsrommet. Jeg testet med el-tester forrige mnd, da testet jeg i 16-17-tiden. De første testene var svake streker, så fikk jeg en positiv test etter noen dager.

Skrevet

åja, såpass! For prøve på det:-)! Takk for tipset! Har hatt sex annen hver dag i den perioden som den el-test kalkulatoren sa var min fruktbare periode! Bør man ikke gå så mye på do i tiden før man skal teste seg?

Skrevet

Ok, da er det jo mulig at det klaffet da! Får håpe det! :) Man skal visst ikke gå på do de siste 4 timene før testing for hormonkonsentrasjonen blir større hvis du "samler opp" litt. :)

Skrevet

ja, får bare forsette med el-testing og sex og håe den sitter snart! La deg i vennelisten min, håper det var greit?

Skrevet

Hadde vært koselig å følge hverandre! Har nu tatt sånn hostesaft som noen anbefaler og!

Skrevet

Ok, det har jeg ikke prøvd.. Er litt spent jeg nå, for det er en liten mulighet for at jeg hadde en festeblødning i dag. Håper iallfall på det! Også har jeg hatt noen stikninger i magen. Men jeg er litt forsiktig med å tro på at det er symptomer da for da blir jeg sikkert utrolig skuffet hvis mensen kommer..

Skrevet

Oki, den heter solvipect! Je, jeg ble litt skuffa sist mnd, mensen var ei uke forsinka og jeg va sikkelig hard og oppblåst i magen, kvalm og gikk ofte på do, så håpet i det lengste, men men! Håper den sitter snart! Så spennende for deg da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...