Hera83 Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Jeg har hatt noen stikninger i siden de siste dagene, spesielt i går. I dag var det litt blod på papiret, ca 1-2 cm i diameter (beklager detaljer). Dette var helt friskt blod. Kan dette være en festeblødning?? Har hørt at noen kan få det, men det er vel ganske sjelden? Hvor mye blod kommer da? Det er en akkurat en uke siden jeg fikk positiv el-test. Er det i dette tidsrommet man får festeblødning? Er litt nybegynner her.. Takker for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå