Gå til innhold

Er dette en festeblødning??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt noen stikninger i siden de siste dagene, spesielt i går. I dag var det litt blod på papiret, ca 1-2 cm i diameter (beklager detaljer). Dette var helt friskt blod. Kan dette være en festeblødning?? Har hørt at noen kan få det, men det er vel ganske sjelden? Hvor mye blod kommer da? Det er en akkurat en uke siden jeg fikk positiv el-test. Er det i dette tidsrommet man får festeblødning? Er litt nybegynner her.. :) Takker for svar!

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...