Gå til innhold

Må rose barnehagen til minsten litt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har han bare vært der i to uker og hittil har jeg bare godord og si om bhg.. Jeg var litt skeptisk siden jeg hadde litt dårlig erfaring fra den eldstemann gikk i.

Men gud så snille og herlige damer som jobber i denne bhg.. Her virker det også som om det er orden på ting.

En ting som overrasket meg veldig var en kalender over hele barnehageåret som vi fikk her en dagen. I denne var fastsatte aktiviteter, planleggingsdager og neste års sommer-stengt merket av..

Håper alle barnehager har denne kalenderen, hvis ikke så er det et godt forslag å komme med til dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk sånn kalender vi og. Kjempe nyttig, for nå har jeg skrevet ned alt hva som skjer i bhg i boka mi, slik at jeg vet det.

Skrevet

samme bhg. kanskje? I Grorud bydel?

Skrevet

Vi var på foreldremøte i juni, der fikk vi med hver vår album der vi skulle lime inn bilder av barnet, foreldre, besteforeldre og evnt kosedyr og andre som hun er mye sammen med. På utsida har vi limt ett bilde av henne slik at hun vet hvilke album som er hennes.

Det henger i fin høyde slik at hun kan gå inn i det å kikke selv. Hun elsker blilder så for henne er det helt fantastisk, hun er 20 mnd.

Barnehagen tar bilder underveis og limer inn i albumet slik at vi får se hva hun har gjort i løpet av dagene.

Syns det også er ett flott tiltak.

Skrevet

Det er jo kjempe bra... Sånne barnehager liker vi :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...