*1+1=2 små* Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Dette var kjempe deilig, har kjøpt meg trenings dvd for gravide! Første hun sier er at dette ikke er for å gå ned i vekt, men for å føle seg bra under graviditeten(noe jeg likte veldig godt)! Kan anbefales, kjempe deilig både trening og for å slappe av:) Skal kjøpe den neste også, som er barseltrening m/baby!
Propellmamma til 2 Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Jeg har denne filmen, men den var ikke noe for meg... Er vant til "skikkelig" trening, og dette ble for komisk og amerikansk. Men hver sin smak :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå