Torpekjærringa Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 God tur til syden ,vennen min ! Har ikke fått snakka med dere i det siste, vært fullt opp her :o/ men KOS DERE skikkelig nå da !!!!! hele familien !! stor klem fra S
Mamman til Celine og Marcus Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Hei =) De dro igår.. Fikk melding i natt at de hadde kommet frem, M var trøtt og K var hyper *hihi* Og i morges satt de på verandaen og koste seg med frokosten, og M var sååå fornøyd for det bor nemlig kuer utafor der *hihi* Jeg var der selv i fjor, bare på ett annet hotell, men gikk forbi dems leilighet hver dag.. ER en stor "hage" som geiter og kuer bor =)
Torpekjærringa Skrevet 30. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2007 Hei på deg K ) dro de i går......*flau* har sååå utrolig mye i hue om dagen,...så jeg er helt utafor! Har ikke fått snakka med Anette på msn på evigheter....men fikk for meg at de skulle reise torsdag - så feil kan man ta :-// så deilig for dem å komme seg vekk litt, gleder meg om 14 dager ...da er det min tur ;o) håper de storkoser seg !!!! ha en fin dag !! Klem S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå