Gå til innhold

Erfaring med fleeceforet regntöy ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser enkelte butikker selger fleece foret regntöy - tenker det må väre fint nå på hösten når det kaldt - er redd bhg ikke tar nok under regntöyet på ungene - samt fleece foret regntöy må vel forenkle påkledningen i bhg for de voksne .

Men ingen tester - tester dette fleece forede regntöyet !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det blir ikke tørt, og egner seg ikke i bhg. Henger dere nok klær frem til barna blir det tatt på. Heng gjerne en gul lapp med det dere vil skal på over plassen.

Skrevet

Det er noe dritt! Er min mening. Har prøvd det og det ender bare med at foret blir vått oppetter håndleddene mot albuene (når barna har hendene dypt nede i en dam) og litt på leggene og så tar det en evighet å tørke... Nei, da er det bedre med en vanlig fleecedress under selv om det tar mer tid å ta på.

Skrevet

Mener du fleece-fòret at det er fleece som sitter fast inne i regntøyet/trukket med det på en måte.

Eller mener du fleece som er kneppet fast og kan brukes løst også?

Det siste har vi hatt og er veldig fornøyd.

Det første ville jeg ikke ha hatt, for når det først blir vått, forblir det vått!

Om det har trukket vann i foret, vil barna bli enda våtere på klærne på innsiden.

Skrevet

Jenta vår hadde regntøy med fleece for fra Exit i fjor. Hun var aldri vår med dette, og det var så godt og varmt at vi brukte det hele hjøsten gjennom.... Veldig dodt fornøyde vi, eneste ulempen var at det var todelt og ikke selebukse....

Skrevet

Vi har et sett med fleecefôret regntøy til jenta. Har ikke brukt det enda(det er arvet) Men hun jeg fikk det av sa at det hadde vært supert. De var veldigt fornøyde. Det er med avtagbart fôr. Er kjøpt på OBS

Skrevet

Vi er godt fornøyd med fleeceforede regntøyet fra Exit.

Når en tørker det , bør en vrenge det etter en stund

Skrevet

Jeg ville ikke hatt det til mi datter, har erfaring fra dett i bhg. Vanskelig å kle på og tørke.

Nei det er bedre å kle på barna fleeceklær først også regnklær.

Skrevet

Vi har brukt det i flere år og er bare fornøyd!!! Godt og varmt!

Skrevet

eg har d t storesøster å e vældi førnøyd me d.. e varmt, slepp å ha så mye under.. å ho e nesten aldri blaut, visho e blaut e d akurat i stikket i håndledde..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...