Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Tror kanskje at det er noe rart med meg, trente mye før graviditeten, har ikke gått opp så mye i vekt, men likevel har jeg fått tydelig mage nå og jeg er bare 14+1. Min samboer synes jeg har fått fin rund mage, så jeg tror ikke det er noe skjevt med øynene mine. Det er mitt første barn, men har vært gravid før, bare i 8 uker da... kan det ha noe å si? Er det noe rart over det? eller overanalyserer jeg det hele? Noen som har et bra svar?
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 30. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2007 Herrgud det har jeg faktisk ikke tenkt på! Har ingen tvillinger i noen av familiene våre... Er ikke det sånne gener som går i arv?
Gjest Lenchen Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Det kan gå i arv ja, men ikke alltid. Men ikke få panikk, jeg var kjempestor med min første. Jeg er mye mindre denne gangen
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 30. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2007 okey, ingen panikk enda. Takk for svar da Lenchen, å lykke til!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Du kan se inn på min profil.. har bilder der med jevne mellomrom. Var også redd for at det var to, men er bare en heldigvis.
Gjest Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Hei Jeg er 14+6 og synes jeg har hatt stor rund mage i flere uker. (Og jeg har tatt privat UL, så jeg vet det er bare en). Har kun lagt på meg 0,5kg i vekt, så det er mest at bare magen har sprettet/spruttet (?) ut.
Athene75 Skrevet 30. august 2007 #8 Skrevet 30. august 2007 Jeg er 14+0 og min mage har også spruttet ut den siste tiden. Den er ikke veldig stor selvfølgelig, men der er en helt tydelig kul på den ja. Og jeg har gått opp bare 1 kilo ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå