Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Lille jenta i magen min. Jeg kjenner jeg forguder henne allerede!! Jeg gleeeder meg sånn til hun kommer , å hver gang hun sparker i magen , / beveger seg blir jeg nesten rørt til tårer Å nå... er jeg rørt til tårer 60% av døgnet Gleder meg til å se henne , lære henne å kjenne.. Holde henne inntil meg beskytte henne , le av henne & med henne. Susse , og lukte på henne.. Ha idylliske studer sammen ,å sikkert nok så lite idylliske stunder sammen.- gleder meg til jeg skal få se henne og pappaen sammen ! Gleder meg til å dusje/bade henne , kle på henne , pynte henne.. Vise henne frem til hele verden! Gleder meg til hvert år som går , som vi skal ta sammen Jeg ville bare utrykke meg!! Jeg elsker det lille vidunderet *stolt mamma*
Athina' Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Bare vent til hun er 12 år og i puberteten, det er ikke sikkert at du heeeelt føler det samme da *ler og skaller hodet i veggen av jenta mi*
Gjest Lenchen Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Hehe, ja kan si det samme om jenta mi på 9 år Neida, men det å endelig få møte den lille som ligger der inne er jo det mest fantastiske som finnes. Barseltiden er bare kos og fryd Gleder meg masse
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Kommer til å elske & forgude dattra mi , uansett alder. Får se på alderen deres som en utfordring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå