Gå til innhold

Trenger jentesex tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jeg som la inn 'swingers' innlegget lengre ned på siden.. og nå ser det ut til at det blir treff snart!! :-D

Møtet med det første paret hadde vi ingen kjemi med, og det er jo det viktigste synes vi.

Men til spørsmålet mitt, jeg har null peil på jentesex..!! Noen råd på veien?!??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hatt jentesex selv, men du kan jo prøve å gjøre det samme med henne som du liker at typen din gjør med deg!?=)

Skrevet

HELT ALVORLIG?!:-|

Dette er ikke en side for lesbiske.. Dette er en side for dem som prøver å bli gravid, er gravid, eller dem som har barn!!!!! Dette er fordumt å lese... Dette handler ikke noe om graviditet i d hele tatt.. Du er sikkert ikke gravid en gang, du blir sikkert bare kåt av innleggene her..

Jeg har ingenting imot lesbiske eller homofile, men jeg synes ikke d passer seg med sånne innlegg her..

Skrevet

Anonym: dette er en side der folk kan spørre om alt som har med sex å gjøre. og hvordan vet du at hun ikke er gravid da? GRAVIDE HAR DA SEX DE OGSÅ! Og hvorfor passer det seg ikke inn? Man kan altså spørre om alt som har med misjonærstillingen med sin ektemann å gjøre, men alt som er utenfor det "vanlige" må bli tabu fordi man er gravid? hva er det for en innstilling til sex? folk må da virkelig få lov å gjøre som de vil i senga, er vel ikke du som skal gjøre det vel?

La vær å svare på innleggene hvis de er så forferdelige for deg da... er det mulig å være så prippen?

HI: har aldri hatt jentesex så kan ikke svare, men hvis du gjør det du liker at mannen din gjør med deg går det nok bra!

Skrevet

Helt riktig! Kan ikke skjønne at noen må være så pripne!

Virker av og til som at alt som "avviker" fra det "normale" skal man ikke få prate om.

Greit at enkelte ikke ønsker anna enn misjonærstillingen med sin ektemann, men så greit! Ha det da! Men ikke kom å fortell andre hva som "sømmer seg" og ikke, for det har ikke du eller noen andre noen rett til å uttale seg om!

Jeg synes det er flott at de som ønsker å utforske sitt sexliv litt mer, gjør det. Og da må man jo få stille spørsmål om det er noe man lurer på! Det er det denne siden er til for! Det er som sagt valgfritt både å lese og svare på innlegg.

Skrevet

Helt greit d dere skriver,MEN lesbiske kan da ikke bli gravide:|:| skjønner???? Defor er ikke dette en side for dem!!! Idiot

Skrevet

Anonym: dette er da virkelig ikke en som er lesbisk. dette er en som skal ha swinger-sex, sikkert hun og mannen.

Og jo, lesbiske KAN bli gravide. Eggstokkene forsvinner ikke fordiom man blir lesbisk. Idiot =)

Skrevet

hehehehe, ja men tror du to jenter klarer å få til å bli gravid på egenhånd.. hehe beklager, men få deg litt sex undervisning!

Skrevet

Uff av meg! Med de holdningene der kommer du virkelig ikke langt her i livet... Og NEI, hun er da virkelig ikke lesbisk som skrevet ovenfor. Hun og gubben skal ha trekant!

Gå heller inn på kranglesiden. Der kan du kjefte og moralisere!

Orker ikke sånne mennesker her.

Skrevet

Idioter.. Jeg er her hvis jeg vil.. Jeg har veffal en grunn for det..:-) Graviditet har ingenting med trekant å gjøre..

ÆSJ!!!

Skrevet

Trenger ikke å være lesbisk for å ha jentesex. Hørt om bifil???

Skrevet

Jøss a meg, hvor mye bråk det ble av innlegget mitt da!! *ler*

Nei, jeg er aldeles ikke lesbisk. Hvis du googler 'swingers', så finner du rikelig med info ;-) Har altid vært bi-nysgjerrig, er annengangs gravid og kåt som ett uvær!!! Hehehe.. Takker så mye for støtten fra dere ikke-dømmende.

Sex er vel mitt 'pica' :o !! ..helt merkelig hva svangerskaps hormonene kan gjøre med kroppen. Fantastisk!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...