Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Hehe.... Hun hadde jo mer hår da hun ble født enn hva hun har nå, 5 mnd....
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Vet av mange ett-åringer som så vidt har hår jeg.. Hehe..
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Ja, jeg også, hehe... Bare en litt utålmodig mamma som vil sett opp håret med spenner og annet søtt ;-)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 har også en med lite hår. mer ved fødselen. men plutselig rundt 6 mnds alderen kom det mer.. så nå ser det ut som det kommer mer og mer.
Nr-3-i-Magen Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 9 1/2 mnd her, og fremdeles ikke noe mer hår enn ved fødselen. Det har ikke blitt mindre heller, men litt lysere. Det er veldig uvant for min familie, men søstra til samboeren min hadde ikke hår før ho var 2 år! Håper ikke det tar så lang tid, for jeg lurer så på hva slags hår ho kommer til å få!
gunnelisa*fikk jente 06.01.07* Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 hehehe hu eldste jenta mi hadde nesten ikke hår før hu var 3 år hu, trur du jeg var utålmodig eller!!! og nå venter jeg utålmodig på at minsta skal få hår, hu er snart 8 mnd, og har veldig lite hår hu har ikke tenner enda heller, så det ventes endel på det oxo sambo fleiper om at hu kommer til å være både skalla og tannløs hele livet han da men det kommer når det kommer, hu er så urolig oxo, så det er egentlig litt greit at det ikke er masse hår som skal gres og tenner som skal pusses riktig enda tviler strekt på at den lille dama hadde godtatt det foreløpig hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå