Gå til innhold

4 måneder....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...har snuppa blitt. Jeg fullammer, og hun sover hele natten. Når bør jeg begynne å gi henne annet enn morsmelk? Hva da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi begynte såvidt med litt grøt på kvelden da lillesnupp var 4 mnd. Kun en teskje grøtpulver, nå er hun 5 mnd og vi er oppe i 2 teskjeer grøtpulver (tar det litt med ro, hehe). Ellers får hun kun mm og er fornøyd med det...

Skrevet

så lenge hun er fornøyd med puppen og sover hele natten trenger du ikke begynne med noe enda. de sier jo at bare pupp helt fram til 6 mnd er bra. men du kan jo så smått begynne å introdusere grøt men ville ikke gjort det før hun er 5 mnd....

Jeg kommer til å begynne med grøt nå, men det er fordi at gutten min ikke sover gjennom natten og vil ha pupp nesten hver 2 time. har begynt å gi han mme på flaske på kvelden i tillegg til puppen... men det ser ikke ut som det hjelper. så jeg har tenkt å begynne litt med grøt. han er nå litt over 4 mnd

Skrevet

Takk for svar - konkluderer for meg selv at jeg drøyer det litt med grøt enda. Hun vil ikke ta flaske, så vi trener videre med flaske og begynner så smått med grøt om en måneds tid.-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...