Gå til innhold

3D-ultralyd


vipz82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei hører egentlig ikke til her men januar,men vi ringte til majorstuaklinikken for en uke siden,di sa at hvis du ringer 4 uker i for veien så har di god plass,så vi bestillte ikke ennå men skulle vente til slutten av september..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte for lenge siden å fikk satt opp time på majorstuaklinikken 1.okt. Det hørtes da ut som de hadde masse ledige plasser for jeg kunne bare velge og vrake i timer:o)

Bare å ringe de, hun jeg pratet med virket veldig hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen:) fikk time 17 oktober og storgleder meg. Er da i uke 31. Noen som har erfaring med 3d-ul i denne perioden. Er det for "sent" for få en bra titt på lillegullet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 27 og var på 3d i går...helt ubeskrivelig følelse...når jeg så henne trillet tårene som bare det. legger ut bilder senere i dag... legen sa at hun er litt stor så for å få best mulig bilde var jeg i riktig uke...kunne ikke ventet så mye lengre sa han...men det kommer jo helt ann på babyen=) lykke til!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fått høre man bør ta mellom uk 25-30. Skal selv ta i uke 27, akkurat passe tid det. Da er ikke ungen for stor til å få en skikkelig titt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...