Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 hmmm...prøvd å google det? Kaviar er jo ok, så jeg ville tippet det er ok.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Men svolværpostei er vist ikke så bra har jeg hørt..
~Roskva~ Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Rogn er visstnok greit :-) Lever er ikke greit, pga høye verdier av tungmetaller der. Det er derfor vi ikke skal spise Svolværpostei/Lofotpostei.
Tutla84 og ICSI turneren Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Jippi! Da kan jeg ha rogn til middag en dag. Har også lurt på dette en stund......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå