Hera83 Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Jeg har hatt noen stikninger i siden de siste dagene, spesielt i går. I dag var det litt blod på papiret, ca 1 cm i diameter (beklager detaljer). Dette var helt friskt blod. Kan dette være en festeblødning?? Har hørt at noen kan få det, men det er vel ganske sjelden? Hvor mye blod kommer da? Det er en akkurat en uke siden jeg fikk positiv el-test. Er det i dette tidsrommet man får festeblødning? Er litt nybegynner her.. Takker for svar!
Mini nr 2 i mars Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Skulle ønske jeg kunne svare deg, men jeg lurer egentlig bare på det samme som deg! Opplevde selv akkurat det samme som deg, omtrent like mye blod, bare en gang, og ca 1 uke etter EL. Venter mensen på lørdag...føler ikke på meg at jeg er gravid, men kan jo alltids håpe:) Når har du IKM? Om en uke ca kanskje eller?
Hera83 Skrevet 30. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2007 Jeg har IKM om ca 9 dager. Etter det jeg har lest på nettet skal det passe bra både tidsmessig og utseendemessig (for å si det sånn) at det er en festeblødning, men det er skummelt å håpe og tro for mye!
Mini nr 2 i mars Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Ja, jeg vet. tør ikke håpe på for mye. Men føler at TR er på vei..samtidig som jeg ikke føler det. Men får bare vente og se =) Gravid skal jeg jo bli en gang uansett! Helst snart selvsagt... Men det var iallefall godt å høre om noen som hadde opplevd det samme som meg! Syns alle som har hatt det har hatt så mye blødninger..sånn i flere dager liksom...så har egentlig tenkt at det jeg hadde mest sannsynlig var noe annet..Men, men...må vel fint være tålmodig!
Hera83 Skrevet 30. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2007 Ja, får vel ikke vite noe før man får en positiv eller negativ test. Lenge å vente iallfall! Men lykke til! Håper du er gravid
Mini nr 2 i mars Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Ja alltid lenge å vente!! Du må også ha masse lykke til =) Satser på at du ikke får mensen, men heller en positiv test!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå