Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Datteren min på 3mnd ler så hun mister pusten. Ligger og fjoller og ler og prater og så trekker hun pusten så inn at hun mister den. Dette skjer hele tiden og hun ler og ler og ler og ler. Burde kanskje være glad for at hun er så blid men jeg syns det høres så ubehagelig ut. Selv virker hun ikke plaget, huun bare fortsetter smilingen. Men så kommer den lille hysterikeren i meg da.. Er dette farlig? Hs sa ingenting om det men de hr sett det
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Nei, det vil jeg aldri tro! Dere er jo med henne når hun ler sikkert, hvis ikke hun ligger å ler for deg selv da? Men tror bare du kan kose deg imesnt hun ler:D Nesten helt sikker på at det ikke er farlig!
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Gratulerer med ny graviditet forresten, skulle ønske det var meg :-) Ja men jeg våkner også ofte av at hun ligger og rågliser mens hun ler i senga si, hun er jo ikke sur så det er jo et pluss, hehe! blir jo bare litt redd når hun mister pusten :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå