skifer Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Inviterer dere til å besøke et lite helt nytt sted.. Ubrukt med blanke ark og fargestifter tel;) Et sted med fellessofa:) Så prøvere,gravide og nybakte gamlekjente kan sitte sammen når de føler for det. Fikk bare lyst å prøve om jeg fikk til,så får vi se hvordan interessen er.. Håper ikke dette innlegget ses på som upassende, er jo lov å linke her inne,og har tenkt å fortsette å være her på bimmen også selv,så prøver ikke "stjele" brukere. ps:skifer er jeg ikke der,men lett å gjette da..he he. Titt innom da vel. http://litenvenn.diskusjonsforum.no/litenvenn.html
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Hei på deg skifer ) Jeg regner meg selv som skifer venn.... Og har flytta over i felles sofaen ) Klem fra
martine68 Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Da sitter jeg i fellessofaen jeg også. klem fra
skifer Skrevet 30. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2007 Så koselig at dere kom inn da:) Nå er det tolv registrerte og forumet har bare vært åpent noen timer,55 innlegg er imponerende på en halv dag.
atpåklatt08? Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 har prøvd med en tur over i fellessofan, men får ikke logget meg på-gjør jeg noe feil?
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Skifer har gjort en kjempejobb med dette, så jeg dytter denne i håp om at flere tar turen innom. Dere vil ikke angre på det ! Klem fra
chianti70 Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 Regner meg også som skifervenn og har meldt meg på! Jeg var nr. 17 så jeg! Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå