Gå til innhold

Ahhh...mannen min er så "homsete" av seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg må melde han på som den hetrofile programlederen på homsepatruljen. Flott at han tar ansvar for interiør og klær til gutta, men nå har han snart brukt 9 mnd. på å finne et stereoanlegg som "passer inn" på kjøkkenet vårt. Tror jeg klikker snart!!! Må ha radio!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en mann som jeg ikke kan gjøre så mye i huset uten å diskutere med han først. Eller stå i fare for å forandre på ting etter jeg har gjort de, om jeg ikke har dikutert med han først. Men bra vi har temmelig lik smak.

Ting tar tid med mannfolk, noen litt lenger tid enn andre.

Si til han at du stikker på Nille og kjøper en radio om han ikke får bestemt seg snart. Kanskje han får litt fart i seg. ;)

Skrevet

he, he..han hadde sikkert klikket sidelengs:) Jeg er jo veldig glad for at mannen min samler på møbler og maler om stua i en annen nyanse fordi det kræsjer med teppet, men det tar tid!!! Greit at det er "yrket" hans som står bak dette, men en mann som ser fotball og drikker øl hadde vært ok av og til:)

Skrevet

Hehe, må bare le litt :o)

Tror han er stikk motsatt av hva min er, hehe.. Hver gang jeg har kjøpt noen nye pynteting, sier han:"ENDA mere?? Det er jo pynteting overalt! " Det er det jo selvsagt ikke, hehe :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...