Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Vist det passer? Eller dropper dere det? Uff vet ikke om jeg skal dra eller ikke...
Gjest Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Jeg har vært de 2 gangene vi har hatt det, syns det er veldig fint, da jeg ikke kjenner noen andre med baby:)
Forskeren Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Ja, jeg drar! Liker å snakke med andre mødre. Denne gangen er jeg så heldig å være i samme barselgruppe som to venninner, så jeg gleder meg masse. Kommer nok til å ha treff 1 gang i uka utenom hs.
ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Jeg ser frem til barseltreffene! Synes det er kjekt å snakke med folk som har jevnaldrene barn... Og Andreas koser seg
Arb.ledig husmor Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Har ikke sånne treff på denne hs... Litt dumt siden eg e helt ny her, og ikkje kjenner noen... Hadde det på de to andre eg har gått på da, og det var sånn passe gøy...
jamy Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Vi syns det er kjempekos på b treff. Lillegutt koser seg masse. Jeg har ingen venniner med barn så det er litt ok. Vi har og vært og gått en del turer og kafebesøk og.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Var med forrige gang, men så var vi på babysvømming de gangene det var treff på hs, så vi kunne egentlig ikke være med før det var slutt på hs og vi begynte hjemme hos hverandre. Det samme er jo denne gang. Vi er på svømming de dagene hs har åpent og da det kan være treff, så vet ikke helt hvor mange vi får vært med på egentlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå