Gå til innhold

Dere som har vaskehjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betaler dere, hva gjør vaskehjelpen og hvor "fant" dere denne?

Hvilke kriterier stiller vaskehjelpen til hjemmet?

Har så lyst på vaskehjelp..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ei fra Litauen, eller vanligvis er det 2 her. Ble kjent fordi noen venner av oss brukte de. Vi betaler 100 kr timen. Er her 3 timer hver uke. Når de er 2 bruker de da 1 1/2 time. De tørker støv, støvsuger, vasker gulv og bytter på senga våres og lillemann sin.

Hun har ikke stilt noen kritereier, men jeg rydder godt dagen før hun skal komme. Går mye fortere for de også. Og veldig greit å komme hjem til rent og ryddig hus iallefall en gang i uka.

Skrevet

Jeg fant min vaskehjelp gjennom å legge ut en annonse på finn. Der jeg skrev jeg ønsket meg vaksehjelp. Mange svarte og jeg hadde alle inne på intervju, ut fra det valgte jeg en dame fra Thailand. Hun tar 120 kr timen og det eneste hun forventer er at vi har ryddet slik at det er mulig for henne å vaske. jeg er veldig fornøyd, men man må regne med å "lære" dem litt opp. Det er iallfall verd pengene

Skrevet

Å, hørtes utrolig deilig ut....

Hvor stor bolig har dere og hvor mange barn??

Skrevet

150/timen hvitt. Hun gjør alt ... av vasking da. Dama er rådyktig og avtalen er rett og slett at hun vasker det hun mener det er behov for (altså vinduer, dusjkabinett osv v/behov) den dagen - kommer en gang i uka. Hun tar også støvtørk og sengetøyskift.

Så vidt jeg vet stiller hun ingen kriterier til hjemmet, i hvert fall ingen vi har fått beskjed om at vi ikke oppfyller. Fant henne via en venninne, som igjen fant henne via en venninne osv.

Eneste aberet er at hun helst vil snakke polsk med folk, men engelsken er så noenlunde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...