21.april Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Har du forsikret barnet ditt, og evt hvor? Ble oppringt fra et forsikringsfirma med tilbud om dette, og ble derfor litt opphengt i tanken...
lisje marthemora Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 ja vi har forsikret barna våres ace. Det er fordi om barna blir skadet eller sykt kan det få store økonomiske følger for en familie. Ace dekker : ved varig invaliditet inntil 2.000.000. ombyggingsstønad inntil 200.000 Dekning av behandling med kosmetiske operasjoner inntil 100.000 Dagpenger ved sykehusopphold etter 24 timer (pr døgn) 500 Deking for behandling av tannskader 10.000 Engangsutbetaling ved kreftdiagnose 150.000 Denne forsikringen betaler jeg 1.548,00 for pr. år uansett hvor mange barn jeg har den på.( her dekker den 4 barn) Det er ikke så mye med f.eks 200.000 til ombygging av et hus om uhellet er ute ,men der er en god begynnelse.
Forskeren Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Har forsikret fra 1 års alder (mange firma som ikke har før 1 år..?), vi har Vesta siden vi har alle andre forsikringer der. Men vet ikke om det er spesielt prisgunstig.
lisje marthemora Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 i Ace Europe forsikret vi marthemora når hun bare var 11/2 mnd.
Kaja_07 Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Forsikret så fort vi fikk personnummer til han. Reise- og sykeforsikring. Vi har det gjennom IF, kun fordi det er der vi selv har forsikring - og vi får litt rabatt når alle er samlet et sted.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Vi har akkurat fått det på begge guttene, gjennom sparebank1 forsikring. Tror vi betaler 110kr pr mnd pr barn. (men det er fra sambo sin konto det trekkes sammen med alle de andre forsikringene så jeg har ikke helt overikt enda...)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #8 Skrevet 30. august 2007 Jaaaa, kjempe viktig å huske forsikring på barna. Skulle ulykken være ute og de trenger hjelpemidler, spesiell tilrettlegging m.v...må bygge ut huset pga. skader evt...ja, da er det bra med forsikring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå