Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Gutta skulle hatt seg nye sko, ett par overgangssko hver og eldstemann skulle hatt seg ett par innesko. Mini må ha seg ny utedress snart og overgangssko. Jeg har også lyst på ny pose i vogna hans. Orker ikke begynne å klippe og sy i voksi-posen (den er utgammel, sikkert en av de første som kom). Så har jeg lyst på ny vogn til mini, så skulle vi hatt en bilstol til, til dagmammaen. Jeg har lyst på nye sko, ei ny jakke. Og ellers litt forskjellie av klær og ting og tang til oss alle. Og jeg har lyst på en bærbar pc:) Jadda. Tror jeg må ta meg en tur i banken og låne på en 50-60 000 på huset.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Om det der koster 50 tusen så har du seriøse luksusproblemer. Max ti tusen.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 hehe, ebn bilstol koster vel 3-4000 kr, ei vogn kommer fort på 5000, skoene til guttene koster 1200, ok, da, 20 000 da;)
rødblåoggrønn Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 du glemte pc`en.. 30-40,000,- da vel...?
Mage Mi Sa Jo Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 det e r forskjellpå hva man trenger å har lyst på det må du skille. ny pose til vogna fordi man ikke orker å klippe og sy. hvor gammel er denne voksipose da min er 8 år og her var det sydd klart til to hull, måtte bare skjære selv. trengte ikke å sy. det var gjortklart. så ny pose ville jeg spart mag for for det er ikke nødvendig. er det slik at du ikke kan sy ol. jo da ville jeg hørt rundt om noen kunne hjelpe meg. har lyst på ny vogn, har du en som duger er det ikke noe og bruke penger på. jeg ville ikke tatt opp lån for noe jeg har lyst på. men om man ikke har råd og man trenger er det noe annet. nytt sete til dagmamman hvorfor det skal hun ut å kjøre bil med ungen hvær dag? kan du ikke bare ta ut setet fra bilen deres og ha det der de dagene hun skal ut. hun skal jo ikke akkurat dra med seg dagpleie unger ut på shopping, det får hun ta på fritiden. ut på tur kan man gåog er det noe spes hun har lysttilå ta med ungene på kan hu jo si i fra. er mat butikken så langt unna at hun må kjøre så kan hun handle på fritiden eller velge å handle bare en gag i uka. jeg er vant til ikke å ha råd til det jeg har lyst på, og ville aldri tatt opp lån på huset eller annet lån på noe jeg ikke må ha. og jeg ville vel heller ikke tatt opp lån til noe jeg trenger sørger altid for å ha til det vi trenger vet jo at det kommer liksom.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Voksiposen vår ble kjøpt i november i 1996:) Oj jeg kan ikksy:( Nei, du har rett, trenger ikke ny vogn, dropper det. Sete til dagmammaen, fordi å få mannen til å ta setet hans inn og ut og samtidig stole på at hun eller han fester setet riktig hver gang... nei, det går ikke. Må ha et enklere sete i hennes bil. Som i tillegg er bakovervendt. Hun kommer nok til å ta med seg mini ut på noen kjøreturer, derfor er det viktig for meg at han er godt sikret! Hun skal ha bare han og hun stiller opp fordi hun er glad i han og hun ikke har annet å gjøre i år. Ikke skyt meg, for vil gjerne ha barnehageplass til han og det har vi IKKE. Så hun kommer nok til å ta han med hjem til sin mor f.esk, som er i nær familie med sønnen vår. Setter pris på det:) Matbutikken er langt unna. Og jeg mente det ikke helt bokstavelig med å ta opp lån på huset for å få kjøpt det jeg nevnte ovenfor. Men takk for gode råd og noen forklaringer tilbake, fikk du. Men sko trenger de, alle 3:) og litt annet forskjellig, en pose trenger han også, for å ha til dagmamma, han sover kun ute og her kan det bli kaldt... Kanskje det er hulli hennes voksipose, for han kan låne den
rødblåoggrønn Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Hvorfor må du ha hull i voksiposen?? Hva er greia med å sy den om..????
Mage Mi Sa Jo Skrevet 30. august 2007 #8 Skrevet 30. august 2007 det var ikke ment som kritikk, jeg bare tenkte såkalt høyt slik jeg er vant til å måtte vurdere ting. gleder megtil gubben er ferdig utdannet og vi får to intekter igjen. slippe å snu på hver krone. sko er viktig og vi går inn i ny årstid hvor man er nødt til å kjøpe en hel del nytt til garderoben. om det er trangt akkurat nå ville jeg faktisk gått inn å sett på brukt. mye fint der også. barnasbruktmarked.no finn.no zett.no baby.rubrikk.no om det er noe du kan bruke der slik at du fortsatt har råd. nåvet ikke jeg hvor du bor men. i sandvika like ved oslo, har di nå salg både på fru lyng og på barnas hus på setet two- way elite fra britax til 1499,- nytt. dette setet er fra 7 mnd til 6 år og kan bruke s både forovervent og bakovervendt. det er det vi selv vurderer nå når lille skal bytte sete.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #9 Skrevet 30. august 2007 Belly.. Kan du slutte å komme med disse teite rådene hele tiden?? Du er så slitsom!! HI
Mage Mi Sa Jo Skrevet 30. august 2007 #10 Skrevet 30. august 2007 å det sier du? obs glemte jeg å krangle? ;p
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #11 Skrevet 3. september 2007 Hei Belmina. Jeg er HI og jeg skrev ikke det siste innlegget der. Setter pris på gode råd:) Og du som lurte på det med hull i voksiposen, vel knerten trenger selen på seg når han sitter i vogna, ellers skal han bare stå... Og for å få til det, må selene gjennom voksiposens sittedel, sånn at det går an å feste de:) Har du ikke seler i vogna?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå