Nurse80 Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Ønsker å lese noe annet enn krim. vil lese en positiv bok, gjerne med happy endings.
Nurse80 Skrevet 30. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. august 2007 Noen som vet om en fin bok som jeg kan lese.
3b@rn Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Hei! Du kan jo prøve denne: Klokken i Makedonia av Knud H. Thomsen. Snurrig liten bok om en sammensatt gruppe mennesker som skal skaffe tilbake en tapt kirkeklokke i Makedonia under forrige verdenskrig. Positiv og artig. God lesing!
Gjest tjoheisann Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Leste nettopp 'Kjærlighetens Labyrint' av Kristin Hannah. Kjempefin bok! Og veldig romlemantisk...:-)
Gjest Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Så var det dette med happy ending da:) Leste endelig Drageløperen for en stund siden. Fantastisk bok.
* Zoë * Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Hva med triologien om familien Neshov av Anne B. Ragde (Berlingerpoplene osv). Den er ikke bare happy, men den er morsom likevel. Drageløperen står også på min liste. Skal bare lese ligge i grønne enger først. Mengele Zoo av Gert Nygårdshaug skal være veldig fin.
dumme mamma Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Anbefaler Cold Mountain (ikke happy ending kanskje...) Stolthet og Fordom av Jane Austen Den engelske pasienten Ulfsætta (serie med 5-6 bøker, husker ikke nøyaktig antallet) Kjør meg til slottsparken (fantastisk bok, sann historie, anbefales på det sterkeste)HAppy ending!!! En fantastisk bok som jeg ikke husker navnet på: men noe med turen over Dovrefjell etc. Handler om noen barn som går over Dovrefjell til Nidaros. Kjempebra bok, men veldig lenge siden jeg leste den... Folket på Innhaug (4 bøker) Av Anne KArin Elstad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå