Gå til innhold

Trenger en god unnskyldning....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg så noen fine og svært praktiske bodyer på Lindex. Disse hadde lukking foran, slik at man slipper å ta dem over hodet. Tenkte spesielt på den første tiden, og på sykehuset. De sykehustrøyene vrir seg jo i alle rettninger, så når man ammer(eller prøver å amme), ender du opp med en klump klær, og en naken baby. Men så er det bare det at jeg har to gutter fra før, og venter gutt nr tre, og da jeg talte opp alle bodier i str 56/60, landa jeg på over 20. Så har ingen god grunn til å kjøpe flere liksom.

Noen som finner en god unnskyldning??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

because you're worth it! (og minsten og!)

:)

Skrevet

hadde ikke brydd meg om noen unnskyldning, du har jo nevnt et par selv over:) det er jo lov å fornye garderoben til den lille:) du kan jo kjøpe et par med god samvittighet hvertfall:)

Skrevet

Kast de aller styggeste og kjøp 2-3 nye! Din erfaring fra tidligere tilsier at du føler deg klar til å prøve noe bedre, følge med i utviklingen rett og slett! " en klump med klær og en naken baby.." Nei, det er vel god nok grunn til å unne din baby etpar nye! Praktisk for deg også! :0)

Skrevet

Spørst om det ikke blir et par nye. Var fryktelig irriterende at jeg kjøpte et par nye på ferie i sommer (helt streite, og ikke noe med dem), og så fikk jeg to av mora mi. Og så ser jeg for meg at det snart blir tid for ullbodier..........., men Lindex er jo ikke spesielt dyrt da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...