annem-gravid:-)))) Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Hei. Har vært mye inne på disse sidene, men er ny som bruker. Er 39 år og prøver å få ett barn til. Har tre gutter fra før, den siste er to år og jeg ønsker inderlig en til, før jeg blir for gammel:-)Trodde det skulle gå greit, men det viser seg at det ikke var så lett som de tre andre gangene:-( men men vi får bare stå på. Har IKM i morgen og venter i spenning...Tenkte jeg skulle prøve å ikke teste før etter helgen, men vet ikke om jeg klarer det. Sist måned var mensen 20 dager på overtid, var utrolig skuffet da den kom, legen mente jeg hadde hatt en sa, men ikke vet jeg, alle testene var jo negative. Har vanligvis 25 dagers perioder. Ja ja, håper jeg ikke blir så lenge i denne gruppen....:-) Lykke til alle andre prøvere over 35.. Klems:-)
Ine:) Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Hei og velkommen hit! Håper at spiren snart sitter og at du får et kortvarig opphold her inne! Selv har jeg vært prøver i snart ett år, uten at det har gitt noe resultat. Jeg er 42 år og har to "voksne" jenter som mer eller mindre "satt" på første forsøk. Så lett er det ikke nå, men vi har ikke gitt opp ennå! Lykke til med ikm i morgen! Hold oss oppdatert da!
annem-gravid:-)))) Skrevet 30. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2007 Tusen takk for det, skal holde dere oppdatert:-)
mamma-brum Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Hei! Kjenner meg så godt igjen på det du skriver... Jeg har nettopp fylt 40 og begynte prøvingen for snart 1 årsiden. Har 2 gutter fra før, på 5 og 2 år. Hadde aldri trodd at det skulle bli en så langvarig prøving denne gangen, da det gikk rimelig greit de forrige gangene. Men er fortsatt optimist med IKM 5.sept. Håper du ikke får så lang karriere på denne siden! :-) Lykke til videre!!
martine68 Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Hei og vellkommen hit annem39. Ser at vi er like gamle. Jeg er en av sliterne her inne som ikke har gitt seg enda. Jeg er i 26pp tror jeg. Hadde aldri trodd det skulle ta så lang tid da vi startet opp for 2 år siden. Men, etter som vi er sta både jeg og mannen min vil vi liksom ikke helt gi slipp på drømmen vår. Håper ditt opphold blir kortvarig her inne slik at du snart kan sette deg å ruge i sofaen på "Gravid i moden alder".
Agne Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Velkommen hit, håper at du ikke blir her så lenge som jeg(28 pp). Her er iallefall flott å være. Har selv tre som kom omtrent når jeg ville de skulle komme, men 4. mann er treg og er enda ikke kommet, men.... nr 4 kommer nok!!!!
Gjest Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 Velkommen hit Er selv 37 år foreløpig, med tre barn i tenårene. Har snart prøvd i to år... med en MA innimellom der. Lykke til
Dotten Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Hei og velkommen hit Jeg selv er 36 år, og har ei snuppe som fyller 2 år om et par uker. Hun satt på ca 4. pp, men nr. 2 hmmmm, den vil jo ikke komme......! Er nå i 14. pp og smålei. Håper vi snart er i mål. Har ikke vært hos lege eller bedt om noen form for hjelp enda, men tenkte å prøve akupunktur først, før noe annet. Er jo heller ikke sikkert at det er meg Masse lykke til!!! Håper vi sees på 1. tri snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå