Gå til innhold

Ok å reise bort fra pappa'n tre netter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er da drøye 3 måneder, og vil være sammen med meg hele tiden. Men er det for lenge å være borte fra pappa'n sin tre netter på rad? Må de bli "kjent på nytt" etterpå igjen da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg måtte bort med mini i 3 dager og 2 netter da han var akkurat 2 mnd. Da vi møtte igjen pappaen på kvelden 3 dagen måtte jeg først gi mini litt mat og da jeg holdt mini opp mot skulderen for å rape lente pappaen seg bort mot ham for å prate til ham. Mini lyste opp i verdens bredeste smil og så begynte han å le! Han lo og lo og virket bare SÅ fornøyd selv om ikke pappaen gjorde noe for å få ham til å le (før dette hadde han bare såvidt ledd 2 ganger i 2 skunder eller noe sånt), vi ble helt satt ut over reaksjonen hans. Jeg velger å tolke det som et tegn på at han ikke bare husket igjen pappaen sin, men også var veldig glad for å se ham igjen :-) Tror i hvertfall ikke at de dagene borte fra pappaen har ødelagt noe forhold dem i mellom.

Skrevet

Pappaen til lilletulla mi er ofte borte ifb jobb, etter hun ble født litt mindre, kanskje 1-3 dager. Men hvergang han har kommet hjem, lyser hun opp og er såå fornøyd over å se han.

Hun er straks 4 mnd. Men samme gjaldt da hun var bortimot 3 mnd også:) Trur det går bra ja:)

Skrevet

Nei det tror jeg ikke er noe problem. Her er pappaen på sjøen fra 1- 11/2 mnd og det har aldri vert noe problem.

Skrevet

her i huset jobber pappan skift, 14/14 og det går foreløpig heelt fint. synes ikke 3 dager høres så mye ut.

Skrevet

I sommer var jeg og klompen på ferie i 2,5 uke. Da var hun vel 4 mnd tenker jeg. Det var absolutt ikke no problem når vi kom hjem igjen til pappan! Hun strakk seg til han med en gang :)

Verre var det når hun var rundt 2 mnd. Da var vi borte en helg fra han, og da brukte hun et par dager på å akseptere han.

Så tror nok det skal gå greit, alle har godt av å komme seg bort innimellom ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...