Én til Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Jenta mi er da drøye 3 måneder, og vil være sammen med meg hele tiden. Men er det for lenge å være borte fra pappa'n sin tre netter på rad? Må de bli "kjent på nytt" etterpå igjen da?
Gjest Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Jeg måtte bort med mini i 3 dager og 2 netter da han var akkurat 2 mnd. Da vi møtte igjen pappaen på kvelden 3 dagen måtte jeg først gi mini litt mat og da jeg holdt mini opp mot skulderen for å rape lente pappaen seg bort mot ham for å prate til ham. Mini lyste opp i verdens bredeste smil og så begynte han å le! Han lo og lo og virket bare SÅ fornøyd selv om ikke pappaen gjorde noe for å få ham til å le (før dette hadde han bare såvidt ledd 2 ganger i 2 skunder eller noe sånt), vi ble helt satt ut over reaksjonen hans. Jeg velger å tolke det som et tegn på at han ikke bare husket igjen pappaen sin, men også var veldig glad for å se ham igjen :-) Tror i hvertfall ikke at de dagene borte fra pappaen har ødelagt noe forhold dem i mellom.
Gjest Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Pappaen til lilletulla mi er ofte borte ifb jobb, etter hun ble født litt mindre, kanskje 1-3 dager. Men hvergang han har kommet hjem, lyser hun opp og er såå fornøyd over å se han. Hun er straks 4 mnd. Men samme gjaldt da hun var bortimot 3 mnd også Trur det går bra ja:)
lisje marthemora Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Nei det tror jeg ikke er noe problem. Her er pappaen på sjøen fra 1- 11/2 mnd og det har aldri vert noe problem.
Gulan, gullet og gullklumpen Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 her i huset jobber pappan skift, 14/14 og det går foreløpig heelt fint. synes ikke 3 dager høres så mye ut.
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 I sommer var jeg og klompen på ferie i 2,5 uke. Da var hun vel 4 mnd tenker jeg. Det var absolutt ikke no problem når vi kom hjem igjen til pappan! Hun strakk seg til han med en gang Verre var det når hun var rundt 2 mnd. Da var vi borte en helg fra han, og da brukte hun et par dager på å akseptere han. Så tror nok det skal gå greit, alle har godt av å komme seg bort innimellom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå