Gå til innhold

Elektrisk brystpumpe - anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere erfaring med elektriske brystpumper?

Gode råd mottas med takk både mht til hvor jeg bør kjøpe og hva jeg bør legge vekt på. Har hørt at apoteket kan være et bra sted å handle så jeg var innom ett i går. De hadde kun manuell pumpe fra Avent, men kunne "muligens" bestille elektrisk... Jeg gikk bare ut igjen - takler ikke tafatte selgere;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd avent sin manuelle pumpe, og jeg var absolutt ikke fornøyd med den. Handla meg en medela swing pumpe jeg, den er elektrisk og helt genial ;)

er en veldig stillegående pumpe, og det jeg syns er genialt er at du kan selv stille sugestyrken på den. Kan hende du kan det på andre også asså, men på pumpa jeg hadde med mine to første så var det lissom sug eller ikke sug :P

Uansett, medela pumpe er høyt anbefalt av meg, kjøpte forstn min på tilbud på nettbutikken til alliance apotek, sparte noen kroner der =)

Skrevet

Endelig noen som har hatt en positiv opplevelse med elektrisk pumpe. Alle min venninner som har kjøpt el. pumpe har gått over til Avent sin manuelle og sier at el. pumpe er noe skit. Så jeg har kjøpt Avent sin. Men jeg skal ta vare på tipse ditt Mizzymee for jeg tror jeg kommer til å pumpe en del og gi på flaske hvis lillegullet takler det. Da ser jeg for meg at det er lettere med el. pumpe enn manuell. Men det får tiden vise :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...