Gå til innhold

Lege idag kl13. skal jeg be om sykemelding?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hjemme på 2 dagen nå med store smerter i ryggen, som stråler nedover i benet(har prolaps i ryggen). dette gjør at jeg nesten ikke sover om nettene, og har store problemer med å reise meg opp og gå. Dette blir bedre utover dagen og jeg kan gå uten krykker litt etterhvert, men har jo fortsatt vondt da. Har også hatt en del mageknip (er 23 1/2 uke)

Jeg vet at jeg har fått denne smellen fordi jeg har vært alene på jobb i nesten to uker, med mye stress, ingen pauser og overtid nesten hver dag(sittende i 9 timer er ikke bra for min rygg). Men har selvfølgelig dårlig samvittighet for jobben også siden de trenger meg sårt der.

Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg tror nok jeg ville snakket med legen om sykemelding ja.

Skrevet

Kan jo om ikke annet få en redusert sykemelding om du føler at det kan fungere for deg, det kan være godt med litt sosial kontakt, men skjønner også om du bare må helt bort fra jobben.

Skrevet

Ikke tvil om at jeg hadde bedt om sykemelding, hvis jeg var deg! Du skal kunne nyte graviditeten din så mye som mulig, selv om det er tungt arbeid å være gravid. Og ingen passer på deg om ikke du gjør det sjøl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...