Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på supersalg i går tidelig siden det passet slik (bor egentlig langt unna, men skulle den veien uansett) og kjøpte regntøysett til både min mann og meg selv siden vi begge trengte nytt. Begynte å tynnes ut av utvalg når jeg kom, men etter å ha kikket litt fikk jeg tak i ett, det siste forøverig, sett i str L til ham og ett i str M til meg selv. Størrelsen stod på lappene, men jeg sjekket inni jakken også for å være sikker på at det stemte. Regnbuksen hang inni jakken. Betalte og var fornøyd helt til jeg kom jeg og vi prøvde på regntøyet. Da viser det seg at i mitt sett er ikke buksen i str M, men i str S...! Og jeg passer dersverre overhode ikke inn i str S. Er jo tydelig at det har vært en feil der eller at en eller annen frekk kunde må ha byttet, ikke vet jeg, men uansett var jo ikke hele settet M slik jeg trodde det var. Så nå lurer jeg på om jeg vil kunne få byttet buksen til rett størrelse? Har jeg noen rettigheter? Vil ikke få prøvd å byttet det før godt ut i neste uke heller. Uff, dette var kjedelig, men det falt meg ikke inn å sjekke at buksen var samme str som jakken, det tok jeg jo likosm for gitt da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det får du nok bytta.Ikke sikkert du får pengene igjen siden det var salgsvare, men du får finne deg noe annet :)

Skrevet

Ja, den skal du få byttet - er butikkens oppgave å ha orden i varene sine... I og med at du ikke kommer deg inn med det aller første ville jeg tatt en tlf til butikken og forklart situasjonen - og husk å få navnet på den du snakker med sånn i tilfelle...

Skrevet

Ja det var lurt! Håper virkelig jeg får byttet den. Jeg vil jo ikke ha pengene tilbake for regnsettet var kjempebra det, var bare at buksen var feil str :-( Ble litt usikker siden det ble kjøpt på supersalg, kan jo være de solgte ut et parti eller noe sånt. Var lurt å ringe dem, det skal jeg gjøre!

Skrevet

Nå har jeg snakket med dem og de var villig til å gi pengene tilbake, men de hadde rett og slett ikke flere sett igjen :-( Vil jo ikke ha pengene tilbake, det var jo et kupp dette her (verd 1000 kr pr sett og vi betalte 300), så får heller være. Prøvde på meg buksen nå og utrolig nok gikk den på, men kan ikke bruke den nå, da spjærer den nok om jeg setter meg ned, hehe... Er på vei ned i vekt da, har en 6-7 kg igjen før jeg er nede i normalvekt etter fødselen, så kanskje jeg får den til å passe likevel til slutt. Får håpe det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...