Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Jeg pratet nettopp med saksbehandleren min ang. søknaden min om utdanningstønad. Siden jeg bare hadde to fag som jeg trenger å ta for å komme meg videre, så var han litt usikker på om jeg kunne motta stønad. Så han skal se videre på saken og sende brev til meg når han har kommet frem til en konklusjon. For å si det ærlig, så høres han ikke så negativ ut. men jeg skal ikke ha for store forhåpninger. Så kryss fingrene for meg.
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Skal krysse fingrene for deg.. Men jeg fikk avslag, ettersom jeg bare skulle ta 3 fag... Det måtte være mer enn 50% skole i året for at jeg fikk det innvilget :-/ Håper du har bedre flaks enn meg :-)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 De fagene jeg skal ta er 50% tilsammen på et år . Men de fagene kan jeg ikke ta på et helt år, for de fins bare halvt år. Dvs at de fagene jeg skal ta, må jeg ta på et halvt år om gangen, for det går ikke an å ta på et helt år. Så siden jeg har konsentrasjonsproblem, så rådet rådgiveren meg til å dele dem opp et halvt år omgangen. For hun tror det vil blir for mye for meg å ta opp 5 fag på litt over 2 mnd. Derfor jeg alltid har hatt spes. undervisning på barneskolen. Da jeg gikk på vgs fikk jeg bare dårlige karaktere, så derfor må jeg forbedre karakter + ta opp fag jeg trenger. Så....Men om jeg ikke får støtte, så har jeg en plan b klar. Så det er ikke alverdens krise om jeg ikke får støtte. Men jeg håper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå