Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 det er 2,5 mnd siden sønnen min ble født. nå i de senere ukene har jeg plutselig fått vondt i føttene (føles som at senene poå fotristen er for korte) og vondt i anklene og knær. Om morgenen må jeg liksom gå meg til og resten av dagen er ok. Har ikke hatt slike revmatiske plager før svangerskapet. Er det noen som kjenner til om dette kan oppstå etter et svangerskap og vil det gå bort av seg selv?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Jeg har store problemer med knærne...intense smerter på natten (våkner av det ca en gang pr natt, varer ca 30 sek-60 sek - fr ikke puste nesten da)...får ikke til å bøye meg med knærne nesten..enda verre å komme seg opp.. 6 uker siden fødsel..smertene har vart ca 1 uke. Hva pokker er dette??
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Da kan det være at dere har for lavt stoffskifte, noe som visstnok er ganske vanlig etter en graviditet. For da får man vondt i leddene. Merker dere noe annet da? Andre symptomer kan være lett vektøkning, håravfall, lett depresjon, forstoppelse, svimmelhet... Og sikkert fler som jeg ikke husker. Men, ta dere en tur til legen så får dere sjekket om det er noe. Man kan få tabletter mot det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå