1stor1liten =) Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Noen som vil hjelpe meg ?? vil ha et navn som en kan uttale på norsk og spansk. Nå skal jeg ut på tur med hunden ,så kan jeg komme inn å se de flotte forslagene deres etterpå =) takker på forhånd
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Kasper Samuel Isak Viktor Markus
Gjest Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Hvis du tenker spanske navn, hva med Enrique Eron Carlos Antonio Roberto Alvar Mateo Mener de fleste navn kan uttales også på norsk, det er bare å bli vant til et navn. Tips: Gå inn på Navneguiden her på DIB og søk på syd-europeiske guttenavn!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Enrico! Hadde det ikke vært for at en kompis heter det så hadde min blitt en Enrico. Et av de fineste navnene jeg vet. Ellers: Anthony, Carlos, Josè...
Gjest Skrevet 30. august 2007 #8 Skrevet 30. august 2007 Leon!! Superfint navn synes jeg :-) Og Matheo også! Ellers har du Mathias Nicholas Henrik (Enrico) Andreas Thomas Juan Filip/Felipe Marcus/Marco
Dotten Skrevet 30. august 2007 #9 Skrevet 30. august 2007 Hmmm. Theodor (klarer vel å si det på spansk??) Leon Leo Ole Olé, he, he, he.
Dotten Skrevet 30. august 2007 #10 Skrevet 30. august 2007 Jerome er også et guttenavn, men det er kanskje mer fransk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå