miss_chica Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 ser det er så mange lister som ligger på disse babysidene, men hva mangler på disse som dere skal ha med dere i tillegg? må skrive liste, kommer jo til å glemme halvparten.
Leona* Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Store, gode, lette klær. Jeg var kjempevarm dagene etter fødselen. Veldig glad jeg tok med sov i ro! Ammeinnlegg kan være greit å ha. Hvis du er i tvil om hvor mye klær og andre ting du trenger, så kan du jo legge noe ekstra klart hjemme, som andre kan ta med senere.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Romslige klær og ordentlige truser! Jeg kjøpte sånne store hold-in truser på Sparkjøp som jeg hadde med og de var utrolig gode etter fødselen. Og ikke lyse bukser. Hender man blør igjennom og det er jo ikke lekkert. Og toalettsaker, spesielt tannbørste. Tror det var den beste dusjen og tannpussen ever den jeg hadde etter fødselen!
Gjest Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Ting jeg var kjempeglad jeg hadde med meg var ammeinnlegg, anbefaler ull innlegg da en lett blir sår av papirinnlegga. Lette klær, en blir ofte veldig varm de første dagene, spesielt på natta. Salve for såre brystvorter, en får det på sykehuset også om en trenger det, men jeg ble anbefalt en annen av jordmora jeg hadde. Den heter Purelan og er helt utrolig god, forstår ikke hvorfor en ikke bruker den fast på sykehuset jeg da :/ Jeg glemte hårbørsten min hjemme, den var dyyypt savnet Lesestoff, kan lett bli mange timer i senga med amming og da er det kjekt å ha litt å gjøre på =)
3 skatter ute:) Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 fikk purelan på sykehuset jeg med begge mine, to uliek sykehus også. viktigste er vel hårbørste, tannbørste og tannkrem og kommer man uten bag så får man tak i det meste:) viktigste er og huske helsekortet.
3 fantastiske Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Slippers til å bruke i dusjen! Jeg personlig liker ikke sykehus gulv, og man deler ofte dusj med en eller flere andre. Ellers morgenkåpe, toalettsaker, klær etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå