Gå til innhold

Hvorfor er farge så viktig????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører noen sier at de er fornøyde med feks en vinterdress.Men likte ikke fargene i år,så da ble det en annen type...

Hvorfor?Om en dress er bra så har vel ikke farge noe å si...Det viktigste er jo kvaliteten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker først kvalitet og så muligheten for å arve. Greit med en klassisk nøytral farge som flere barn kan bruke av ulikt kjønn. Sånn tenker jeg.)

Skrevet

Fargen bryr eg meg ikkje om men eg hadde nå ikkje kledd på sønnen min ein rosa dress bare fordi kvaliteten var så bra men det var bare rosa att!!!

Eg litt glad for at eg har gutt først for det er greit å kle blått på veslemor, men ho har arva ein del dressar som er rosa og raude så det er det det blir i år trur eg hvis dei ikkje blir alt for store til ho!! Ho er ikkje så stor av seg ho her.........stor nok!!

Skrevet

Det er vel ingen tvil om at barna tar etter foreldrenes syn på klær og hva som er viktig. Så jeg prøver å ikke være opptatt av farger. Når det gjelder uteklær så bryr jeg meg ikke om det, der er kvaliteten viktigst. Og lillemor er bare 14 mnd så hun bryr seg heldigvis ikke enda. Men det er jo vanskelig å ikke bli påvirka for man bombarderes jo av rosa og glitter og fjas når man har jente........

Skrevet

Ja, GuriMalla, dette har vi opplevd også, har og en datter på 14 mnd, og får bare rosa, blonder, glitter og tullete tøy som er helt ubrukelig i praksis..! Hun fikk rosa Reimadress med et bittelite skjørt på av besteforeldrene - er det mulig?? Den var dritstygg, så den ble byttet inn i en marineblå i stedet - mye finere :-)

Skrevet

He he. Finnes det?

Reimadress med skjørt på? Ha ha..

Gjest tjoheisann
Skrevet

Jeg tror vi er laget litt forskjellig. For noen er det estetiske dominerende, for andre er kun det praktiske av relevans. Hos andre igjen, er begge deler av betydning - og da blir det EKSTRA vanskelig!!!

Gjest irismor
Skrevet

Farger har for meg ingen betydning. Snuppa har hele spektret med farger i klær. Alt fra rosa til grønt.

Skrevet

Gutten vår brukte mørk rosa/lilla reima-dress hele vinteren i fjor han. (Ett år da) Vi arvet den, og den var veldig god. Kan ikke si det plaget verken ham eller oss i det hele tatt ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...