Gå til innhold

Har dere begynt med lue på 2 åringene enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var det kaldt ute! Bor i Østfold!

Jeg tok med lue til datteren min i barnehagen, jeg håper de tar på denne hvis det ikke blir varmere i været!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok på lue i dag ja, var ikke noe varme når vi gikk til barnehagen. De får heller kle av/på ettersom været er iløpet av dagen. bor i rogaland

Skrevet

Å ja, lenge siden, er jo bare å ta av om de blir for varme, er så fort å bli forkjøla. Bor i Rogaland.

Skrevet

Ja, tar på når vi går til barnehagen om morgenen, så styrer de etter været i barnehagen når de er ute.

Skrevet

Har brukt reima si regnlue noen ganger, men i går begynte jeg med "vanlig" lue.

Akkurat litt for sent kanskje for jenta mi er blitt veldig forkjøla..

Bor i Lofoten.

Skrevet

Vi har brukt lue på han lenge. Det er lenge siden det begynte å bli surt og kaldt, så gjennom sommeren har han hatt dager der han har brukt en tynn lue. Og vi bor på Vestlandet.

Skrevet

Nei, ikke ennå men har tatt den frem så tror ikke det blir lenge til før han må ha lue på. Det er jo ganske kaldt spesielt på formiddagene.

Skrevet

nei. Han sier ifra om han blir kald. Ingen sammenheng mellom øreverk og lue, så vi venter til det blir kaldere.

Skrevet

Jepp, her var det 3 grader i dag tidlig. Bruker tynn lue da, blir jo litt varmere utover dagen.

Skrevet

vi bruker buff til barna våre. den synes de er kuul og da er det jo lettere å beholde den på............ bretter den som pannebånd over ørene.

Skrevet

Brukte lue på hytta da vi var der, men her hjemme ha vi ikke brukt det enda.. Selv om det ha vært litt kjølig.. Når det regner bruker han sydvest,men vanlig lue nei ikke enda..

Skrevet

Nei...gutten min har masse hår på hodet, så trenger ikke lue nå. Lest også at det er ingen sammenheng med lue/øreverk m.v.

Kaldt om morgenen, men lue kommer på senere i høst. Varm og god gutt, jeg. Ikke bruker vi strømpebukse nå heller. Tror det er dumt å kle på for mye nå, for hva skal de ha på seg når det blir drit kaldt ute? Har en varm gutt, jeg da.....

Skrevet

Har også begynt med lue vi. Mest fordi han er litt forkjøla, men i tillegg så er det blitt å utrolig kaldt. Det er fremdeles noen som går med sommerklær her i oslo, og jeg fryser bare jeg ser på dem.

Skrevet

Tynn lue eller hodebånd trengs no ja... bare sjekke at de ikke blir varm og svette plutselig. Det verste er jo den kalde vinden!

Skrevet

Lillesøster har lue i hylla i barnehagen, og bruker etter behov. Storesøster vil ikkje bruke enda, men sier i fra om det trengs. Men nå er endelig høstluene kommet i butikken, så nå er dei nye luene på plass. Og storesøster er så fornøyd at det blir nok lue kvar dag fra nå av.

Skrevet

Kjøpt tynn lue idag, men skal nok ikke bruke den enda.. Vår gutt sier ifra selv om han vil ha lue (ja på vinteren må han), men nå skal han få velge litt sjøl.. Foreløbig ingen andre i bhg hans som bruker lue... MEn tar med, så kan den ligge der fremover..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...