twoboys & a girl Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Kjente masse liv da, sparket til alle døgnets timer:o)
mimmitiltre Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 hei, jeg kjenner veldig mye liv noen ganger:) det er utrolig goey:) mannen min kjenner det ogsaa fra 'utsiden'. andre ganger er det lite aa kjenne:) er forskjellig fra kvinne til kvinne har jeg hoert. jeg har kunne kjenne 2 uker naa, og mannen min har kunne kjenne det 1 uke bare:) sparker mye tidlig paa morran:) da er han vel sulten tenker jeg:)
Athina' Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Er 21+6 og han driver og sparker helst helt nede på magen og livmora, og roter fælt nede ved skjeden og elsker å leke med urinblæra *UGGGGH* Dette er også til alle døgnets tider.
nungo Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 En del, vil jeg si. Ikke sådan voldsomme spark men mange ganger i løpet av dagee (og natten) kjenner jeg så absolutt at noen roterer rundt, strekker på seg og vifter med arme/ben derinne. Enkelte ganger kan det også kjennes tydlig på utsiden.
Minnie Mom Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Hun sparker masse mens jeg er på jobb (sitter mye på jobb; kontor), hun synes nok det er litt trangt da.. På kvelden er det litt aktivitet, men hun er som regel snill jente og legger seg før kl 23.. hi hi.. )
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #8 Skrevet 30. august 2007 Kjenner ikke så forbanna mye jeg... Kjenner denne "fisken".. Kjennes litt ut som en laks, men kan ikke sees utenpå nei , og kjennes ikke utenpå heller. Kjenner heller ikke om tuppsa roterer , eller om hun strekker seg eller hva det er hun gjør . Men kjennes som en liten havfrue , som beveger på halen sin. Unormal jeg da??
Gjest Skrevet 30. august 2007 #9 Skrevet 30. august 2007 Jeg er og i uke 21, og kjenner liv i massevis. Går litt i perioder - stille en stund, så sparke MASSE en stund. Så blir han vel sliten da, og hviler seg litt igjde, før han tar ny runde. Sånn holder han på hele veien. Koselig
Baby nr3 ombord Skrevet 30. august 2007 #10 Skrevet 30. august 2007 Jeg er straks 21 fullgåtte. Kjenner masse av liv hver dag, kjenner spark, klare tydelige bevegelser osv. Har kjent dette i et par uker nå. Er mitt første barn og det tyder på en aktiv liten gutt:)
Gjest Skrevet 30. august 2007 #11 Skrevet 30. august 2007 Babyen i magen min er heeeelt vill, heeele tiden. Er så godt å kjenne, men kan bli slitsomt om kvelden når jeg vil sove ;-p Sparker med en gang jeg setter meg i ro, og beveger seg mye ellers når han/hun ikke har sove-periodene sine =)
Krøvvel Skrevet 30. august 2007 #12 Skrevet 30. august 2007 Min bebis sparker også når jeg sitter ved kontorpulten eller sammenbøyd i sofaen. Ellers mye på kvelden. Ikke hardt men kjenner det godt.
Januarmamma79 Skrevet 30. august 2007 #13 Skrevet 30. august 2007 Er i uke 21, og kjenner ingenting jeg... Begynner å bli litt utålmodig, men regner med at jeg snart kjenner noe.
purple Skrevet 30. august 2007 #14 Skrevet 30. august 2007 Jeg kjenner svært lite. kjent en fiske sprell forrige uke...det er alt. hehe. Er 20 uker. Men vet det er aktiv der inne da..sett det på alle ul jeg har hatt så da tenker jeg ikke mer på om hvorfor jeg ikke kjenner noe særlig når så¨mange andre gjør det.....Vil nok kjenne det senere da min baby ligger inn mot ryggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå