Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Jeg skulle klippe neglene til snuppa mi..også klarte jeg å klippe hu i fingeren...:( Stakkars gullet!! Det var så forferdelig vondt å se og høre på, huff og huff:( Hun sluttet heldigvis å blø nå, men blødde da litt og..nå sovna hu.
Lullabybaby♥ Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Uff.. Dette klart jeg å gjøre en gang også... Var skikkelig lei seg med en gang, men etterpå merket han visst ikke noe til det. Ikke som han ga uttrykk for værtfall...
MammantilKaja Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Går fort over da heldigvis;) Men en får en støkk
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Ja, hun har sovna nå så håper det blir bra. Følte meg veldig som er dårlig mor akkurat i det øyeblikket! Men fikk litt trøst og pupp, så blir vel bra:)
jamy Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 uff det gjorde jeg og når lillegutt var litt mindre. Han begynte og blø og gråte så sårt og da begynte tårene og trille på meg og. men det går bra hun har nok glemt det alleredet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå